Egy rosszaságról címmel Kiss-Végh Emőke írta és rendezte a Dollár Papa Gyermekei Társulat legújabb produkcióját, amit telt házzal játszanak a Trafó Stúdióban. A 18 éven felülieknek szóló előadásban a sokoldalú táncos, előadóművész, tanár és újságíró, Lőrinc Katalin játssza az egyik szerepet. Hollósi Zsolt kérdezte a Revizor oldalán.
„Ez egy nehéz darab. Az a költőiség (…), valóban ott van a leírásban, de azért ez egy kemény szöveg. Ahogy megszoktuk a Dollár Papa Gyermekeitől, erősen rámutat kényes problémákra, mint például az abúzus. Itt olyan dolgok vannak megfogalmazva és kimondva, amelyekről nem szoktunk még egymás között sem hangosan beszélni. Ez a fajta határátlépés szintén jellemzője a társulat ars poeticájának. Itt is tabuk megdöntésére lehet számítani, ugyanakkor végig finom irónia jellemzi az előadást” – mesélte a darab kapcsán Lőrinc Katalin.
Zelki János például azt írta a társulat Facebook-oldalán a produkcióról: „Igazán különleges és felkavaró. Nem enged.”
Az alkotó ennek kapcsán úgy fogalmazott: „De jó! Igen, felkavaró és megosztó is. Mert nem mindenki szeret szembenézni. A „nagyközönség” – nem helyesen általánosítva, így nevezve a nagy színházak nézőit – egy része általában nem azért megy színházba, hogy ott fészkelődjön. Ez azért még mindig rétegszínház. De maga a művészet gyakorlása és élvezete is ma már egyre inkább marginális, mert olyan világot élünk. (…) Félkörszerűségben ülnek a nézők, az orruk előtt történik minden. Ez az intimitás nem cserélhető le, nemigen tehető föl nagyszínpadra..”
Kérdésre, milyen az, amikor fiatal táncosok egy táncos legendával találkoznak egy új produkcióban, azt felelte: „Nincs ilyen, hogy táncos legenda. (…) Nincs olyan, hogy bejöttem, és megmondom vagy megmutatom a tutit. Mindannyian egy közös célért teperünk.”
Lőrinc Katalin azt is elárulta, hogy hamarosan Fehér Ferenccel fog együtt dolgozni egy új előadáson.